کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"
ایمیل: hasankhanban[at]yahoo.com
جستجو در وبلاگ
حج تمتع 94

شعار حج تمتع 94

پخش زنده حرم

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پارس قران

سازمان حج استان قزوین

;کتابخانه تخصصی حج

اوقات شرعی
اوقات شرعی
آخرین نظرات
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۵

همایش یاوران حجاج

به نام خالق یکتا

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، به منظور تبیین برنامه های فرهنگی حج تمتع و ایجاد هماهنگی بین یاوران حجاج کاروانهای حج و بهره گیری بیشتر از این ظرفیت ارزشمند، همایش اعضای گروه های یاوران حجاج استان قزوین در تاریخ 12 مرداد از ساعت 16 لغایت 19 در سالن اجتماعات حج و زیارت استان برگزار شد.

بعد از تلاوت آیاتی چند قرآن مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین موسوی نماینده دفتر نمایندگی بعثه در استان در خصوص برکات و آثار معنوی تعاون در حج و کمک به زائرین نکاتی را بیان داشتند.

سپس علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان حج را رکنی از ارکان اسلام دانسته و بیان داشتند در موسم حج سالجاری به ازای هر 10 یا 12 نفر یک نفر یاور حجاج در نظر گرفته شده است. ایشان ضمن ارائه آمار زائران حج سالجاری و تفاوت آن با حج سال گذشته استان بیان داشتند ، داشتن سعه صدر و حوصله در طول سفر و احترام به سالخوردگان را از ضروریات این سفر برشمردند.ایشان عدم بازارگردی و استفاده از فرصت بدست آمده را یکی دیگر از شاخصهای حج دانسته و بیان داشتند زائرین باید از این فرصتی که نصیب آنان شده نهایت استفاد ه را برده و توشه آخرت خود قرار دهند.

در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین نصری نماینده معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به تبیین برنامه ها و شیوه کار یاوران حجاج پرداخته و به سوالات ایشان پاسخ دادند.

لینک خبر: سازمان حج و زیارت استان قزوین

همایش یاوران حجاج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
حسن خانبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی