کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"
ایمیل: hasankhanban[at]yahoo.com
جستجو در وبلاگ
حج تمتع 94

شعار حج تمتع 94

پخش زنده حرم

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پارس قران

سازمان حج استان قزوین

;کتابخانه تخصصی حج

اوقات شرعی
اوقات شرعی
آخرین نظرات
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۶

همایش یک روزه آموزشی عوامل حج

به نام خالق یکتا

همایش یک روزه آموزشی عوامل اجرایی حج تمتع 94 در روز دوشنبه مورخ 94/3/18 از ساعت 14 الی 18 در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت قزوین برگزار شد.

همایش با تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید توسط یکی از عوامل حج سالجاری آغاز شد. سپس مسئول حراست حج و زیارت قزوین در خصوص امنیت در سفر زیارتی توصیه هایی داشتند و از حاضرین درخواست نمودند تا با توجه به مسائل روز منطقه اهتمام بیشتری در خصوص مراقبت از زائرین داشته باشند. در ادامه  مدیر حج و زیارت استان  در خصوص اهمیت آموزش و فلسفه اجرای دوره های بازآموزی برای عوامل مطالبی را بیان نموده و در مورد بخشنامه ها و دستورالعمل های حج سالجاری اعم از دستورالعملهای کاروانها، مجموعه ها، امداد، حمل و نقل، مسائل مالی مجموعه ها، تغذیه و تدارکات و همچنین ارتباط مدیران و مجموعه ها با یکدیگر توضیحاتی را ارائه فرمودند.

در ادامه دو تن از مدیران حج سال گذشته نکاتی را در خصوص انتقال تجارب حج 93  برای مدیران و عوامل حج سالجاری، انتخاب عوامل متعهد، توانمند و دلسوز، توجیه زائرین برای تهیه سوغات سفر در ایران، توجه کافی به استفاده از توان بالقوه یاوران حجاج و ایجاد تفاهم و همدلی مدیران کاروانها با مدیران مجموعه،نحوه تعامل با کاروان سایر استانهای مستقر در یک مجموعه، آموزش قبل از سفر زائرین اعم از نحوه استفاده از آسانسور ، پله برقی ، سرویس بهداشتی و .. ربیان داشتند.

در ادامه آقای ره انجام مدیرمجموعه سال گذشته نیز در خصوص مسائل مجموعه ها و تعامل تمامی عوامل کاروانها با مدیرمجموعه، هتل، تجربه موفق سال گذشته و همچنین نحوه اداره و تدارکات هتل، مدیریت رستوران، سالن جلسات و مسائل مرتبط با ایام تشریق و نقل ترددی مطالبی را بیان نمودند.

لینک خبر: سازمان حج و زیارت قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
حسن خانبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی