کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"
ایمیل: hasankhanban[at]yahoo.com
جستجو در وبلاگ
حج تمتع 94

شعار حج تمتع 94

پخش زنده حرم

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پارس قران

سازمان حج استان قزوین

;کتابخانه تخصصی حج

اوقات شرعی
اوقات شرعی
آخرین نظرات

به نام خالق یکتا

با کمال تاسف و تعجب خبر تکان دهنده و اشمئزاز آور تعرض دو مامور سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده در بازگشت از سفر معنوی حج عمره را در خبرگزاریها و رسانه های مجازی خواندیم. این اقدام وحشتناک و خبیثانه احساسات ایرانیان را به شدت جریحه دار ساخته و همگان را بهت زده و منعجب میکند که چنین اعمال شنیعی در ام القری اسلام انجام شده است.

رفتار ماموران سعودی چنان شنیع و نفرت انگیزبوده است که برخورد قاطعانه و اشد مجازات با چنین رفتارهای دور از انسانیت که سبب خدشه دار شدن اسلام میگردد، کمترین خواسته هر آزاده ای است. امیدواریم مسئولین و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن به این نتیجه، پیگیرهای لازم، ضروری و جدی را به عمل آورند و تا حد نهایی، پیگیر مجازات مأموران سعودی باشند.

پرواضح است که چنین رفتارهای زننده ای در کنار سایر رفتارهای نامانوس آل سعود همچون تجاوز به مردم یمن، حمایت از رفتارهای وحشیانه داعش و ... نام و آوازه اسلام را تخریب و خدشه دار میکند.

امید است با تدبیر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، ضمن مجازات رسمی و علنی ماموران خاطی، با توجه به توصیه اکید اکثر علما همچون آیت اله مکارم شیرازی، آیت اله نوری همدانی، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ، آیت‌الله موسوی بجنوردی و .... برنامه ریزیهای دقیق جهت لغو سفر حج عمره تا عذرخواهی رسمی عربستان سعودی انجام گیرد.


بعد از تحریر: در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ حج عمره رسماً تعلیق شد.  لینک خبر: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
حسن خانبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی