کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"
ایمیل: hasankhanban[at]yahoo.com
جستجو در وبلاگ
حج تمتع 94

شعار حج تمتع 94

پخش زنده حرم

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پارس قران

سازمان حج استان قزوین

;کتابخانه تخصصی حج

اوقات شرعی
اوقات شرعی
آخرین نظرات


به نام خالق یکتا


به مناسبت انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاج عبدالکریم عابدینی به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین مدیریت، پرسنل و کارگزاران حج و زیارت استان در مورخ 93/12/25 با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.


در این دیدار بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید، آقای کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده آیت ا.. باریک بین نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به سمت جدید، بیان داشتند دستگاه حج و زیارت از دستگاههای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی می باشد که ارتباط بسیار نزدیک با ولایت فقیه و بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت دارد. 
کلانتری ضمن ارائه آمار مشرف شدگان به حج، عمره و عتبات در سالجاری بیان داشتند در این استان  27 دفتر زیارتی در شهرهای مختلف استان جهت خدمت رسانی به زائرین فعالیت می نمایند.


حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت و کارگزاران حج و زیارت استان بیان داشتند ما باید به تمام ابعاد مختلف دین توجه نموده و در رعایت تمام امور دینی کوشا بوده و طوری نباشد که از دیگر امور دینی غافل باشیم.
ایشان در خصوص اهمیت حج فرمودند، حج دارای دو خروجی مهم می باشد که اولین خروجی ان تقوا است که مهمترین زاد و توشه حج بوده  و دومین آن نیز ذکر است که زائر خانه خدا بعد از برگشت از حج، اگر یاد خدا همیشه در دل او باشد تمام اعمال و رفتار خود را با رضای خدا انجام خواهد داد.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی که خود نیز از مفسرین قرآن و نهج البلاغه می باشد از برگزاری جلسه تفسیر قرآن در شبهای یکشنبه خبر دادند و بیان داشتند کارگزاران در صورت تمایل می توانند در این جلسات که در امامزاده اسماعیل (ع) قزوین برگزار می شود شرکت نمایند.




لینکخبر: پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
حسن خانبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی