کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"

کاروان حج 37002 قزوین با مدیریت حاج حسن خانبان

کاروان حج "قائم (عج)"
ایمیل: hasankhanban[at]yahoo.com
جستجو در وبلاگ
حج تمتع 94

شعار حج تمتع 94

پخش زنده حرم

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پارس قران

سازمان حج استان قزوین

;کتابخانه تخصصی حج

اوقات شرعی
اوقات شرعی
آخرین نظرات

به نام خالق یکتا


'سیدعلی مرعشی' رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت که در مکه حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت در توضیح مسائل پزشکی و درمانی مطرح شده در دیدار هیئت ایرانی با وزیر حج عربستان گفت: در جلسه دیدار با وزیر حج طرف مذاکره کننده بر دو موضوع دریافت مجوز از دفاع مدنی این کشور برای ساختمان هایی که در آنها مراکز درمانی راه اندازی می شود و همچنین دریافت مجوز راه اندازی درمانگاه ها از وزارت بهداشت عربستان تأکید داشت.


ایشان ادامه داد: در حج سال آینده هم تعداد نفرات تیم پزشکی در مدینه محدودتر از مکه خواهد بود لکن در مکه با همان قوت و قدرت حج گذشته عمل خواهیم کرد. همچنین در کادر پزشکی حج سال آتی از حضور متخصصان داخلی به عنوان پزشکان مجموعه بیشتر استفاده خواهد شد و با توجه به تجربه حج گذشته و استقبال و رضایتمندی زائران از طرح انطباق، در حج سال آینده تعداد پزشکان زن را افزایش خواهیم داد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اضافه کرد: در حج گذشته طرح اعزام پزشکان زن برای اولین بار اجرا شد که برای انتخاب پزشکان زن با تجربه با محدودیت هایی مواجه بودیم و عموماً پزشکان زن اعزامی سال اولی بودند اما در حج آتی پزشکان زن، با تجربه حج گذشته را داریم و البته پزشکان زن سال اولی را نیز در تیم پزشکی حج 94 جای خواهیم داد.

دکتر مرعشی در خصوص تعداد پزشکان اعزامی به حج سال 94 گفت: در صورتی که سیاست های سازمان حج و زیارت برای اعزام پزشکان تغییری نکند، تعداد پزشکان اعزامی به همان تعداد حج گذشته خواهد بود.

وی در خصوص شیوه انتخاب اعضای تیم پزشکی توضیح داد: هرساله 70 درصد تیم پزشکی از پزشکان دارای تجربه فعالیت در حج انتخاب می شوند و 30 درصد را از میان نیروهای سال اولی انتخاب می کنیم تا هم در ارائه خدمات کاستی و نقصی بوجود نیاید و هم نیروسازی و کادرسازی در تیم پزشکی حج انجام شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
حسن خانبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی